در بسته حوادث ۳ بهمن ماه بخوانید؛

دستگیری سارق محتویات خودرو در اندیمشک/محموله تریاک در ایستگاه قانون توقف کرد

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۳ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۳ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق حرفه‌ای محتویات خودرو دستگیر شد

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در برخی مناطق شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۱ با کار تخصصی یک سارق حرفه‌ای محتویات خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

توقف خودرو‌های حامل کالای قاچاق در ایذه

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایذه با اقدامات اطلاعاتی از تردد ۲ دستگاه کامیونت و اتوبوس حامل کالای قاچاق آگاه و آن‌ها را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۲۰ دستگاه ماشین ظرفشویی و ۳ دستگاه ماشین لباسشویی و ۱۵ حلقه لاستیک خودرو و ۲ دستگاه ساز پیانو فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش محموله‌های کشف شده را بالغ بر یک میلیارد ۵۷۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در بهبهان

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه اظهار داشت: به منظور اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی تهیه، ترانزیت و توزیع مواد مخدر، ماموران فرماندهی انتظامی بهبهان با کار اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی یک دستگاه خودروی پیکان بار حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۱۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.