سلامت جامعه در گرو توسعه ورزش همگانی

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت:اگر از لحاظ روحی روانی و سلامت جسمانی افراد جامعه در وضع مناسبی نباشند توسعه جامعه هم امکان پذیر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در گردهمایی روسای انجمن‌ها و کمیته‌های هیئت ورزش‌های همگانی گفت: اگر از لحاظ روحی، روانی و سلامت جسمانی افراد جامعه در وضع مناسبی نباشند توسعه جامعه هم امکان پذیر نخواهد شد.

بهتاج افزود: متاسفانه درصد حضور قشر‌های مختلف جامعه در رشته‌های مختلف ورزش‌های همگانی پایین است بنابراین باید ذهن، رفتار و نگرش مردم جامعه در رابطه با ورزش همگانی را تغییر دهیم.

او گفت: تمام دستگاه‌ها باید در نهادینه سازی ورزش در جامعه باهم همکاری داشته باشند و به این باور برسند که با حرکت گسترده و دسته جمعی می‌توان کار‌های بزرگی انجام داد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: با ارتقای سطح دانش مربیان در رشته‌های مختلف و همچنین با استعداد یابی در رشته‌های مختلف ورزشی با همکاری آموزش و پرورش استان و دیگر نهاد‌ها برای سال ۹۹ برنامه ویژه وجامعی در توسعه ورزش همگانی خواهیم داشت.

در پایان این جلسه از دستگاه‌هایی که در توسعه ورزش همگانی فعالیت داشتند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار