نظم و قانونمداری رکن اساسی کار پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: نظم و قانونمداری رکن اساسی کار پلیس است.

نظم و قانونمداری، رکن اساسی کار پلیس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ محمد سلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با تأکید بر تقویت رویکرد پیشگیرانه پلیس در کاهش جرائم گفت: برنامه ریزی دقیق و هدفمند لازمه موفقیت پلیس در حوزه پیشگیری از جرائم است.

او اظهار کرد: یکی از شاخص‌های افزایش منزلت اجتماعی پلیس، هوشمندی آن است که بتواند در صحنه هم خوب تشخیص دهد و هم خوب تصمیم گیری کند.

سلیمی زاد بر رفع ایراد‌ها در ماموریت‌ها تاکید کرد و ادامه داد: فرماندهان و مدیران با برنامه ریزی و مد نظر قرار دادن اولویت‌های ابلاغی ناجا و توجه به صیانت کارکنان، امورات را پیگیری و برای رسیدن به اهداف تعیین شده با استفاده بهینه از تجهیزات و منابع انسانی تلاش کنند.

او خود مراقبتی و ارتقاء روحیه قانونمداری در جامعه را ضامن ایجاد و استمرار امنیت پایدار برشمرد واظهار کرد: در تمامی امور و ماموریت‌ها به جهت رسیدن به کارائی و کارکرد مثبت، می‌طلبد از ظرفیت و اندیشه‌های نیروی انسانی استفاده بهینه شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با بیان اینکه پلیس باید همیشه هوشیار و بیدار باشد، افزود: با زحمات و تلاش شبانه روزی پلیس رفاه و آسایش برای شهروندان بدست می‌آید، پس در راستای انجام وظیفه لحظه‌ای غفلت نباید کرد چرا که فرصت طلبان بسیاری در صدد سوء استفاده از غفلت ما هستند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.