مصاف تیم های سپاهان وسینا بوشهر

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان سپاهان به مصاف سینا بوشهر می‌رود و ذوب‌آهن پذیرای هیئت فوتبال البرز‌ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان فردا جمعه با انجام ۶ دیدار برگزار می‌شود.

در این هفته از رقابت‌ها، زردپوشان اصفهان باید به مصاف تیم انتهای جدولی سینا بوشهر بروند.

سپاهان که با ۲۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار داشته و با صدر جدول ۱۳ امتیاز فاصله دارد، به دنبال بهبود رتبه خود در جدول رده‌بندی است.

شاگردان بیان محمودی هفته گذشته برابر ملوان بندرانزلی به پیروزی ۳ بر یک دست یافتند تا هشتمین برد خود در این فصل را کسب کرده باشند.

در مقابل، سینای بوشهر وضعیت مناسبی در لیگ برتر ندارد؛ آن‌ها تنها در یک دیدار پیروز شده‌اند و ۱۱ دیدار دیگر را با شکست پشت سر گذاشته‌اند تا با ۳ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها در قعر جدول رده‌بندی جای داشته باشند.

سینا بوشهر هفته گذشته مهمان تیم صدرنشین شهرداری بم بود که با ۱۱ گل شکست خورد.

دیدار رفت تیم‌های سپاهان اصفهان و سینا بوشهر با ۷ گل به سود زردپوشان به پایان رسید.

دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر میزبان هیئت فوتبال البرز است. ذوبی‌ها با ۱۵ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند و هیئت فوتبال البرز با ۱۶ امتیاز ششم است.

ذوب‌آهن هفته گذشته قرار بود به مصاف تیم همیاری ارومیه برود، اما این دیدار به دلیل بارش برف و آماده نبودن زمین ورزشگاه تختی ارومیه لغو و به زمان دیگری موکول شد.

هیئت فوتبال البرز، اما میزبان شهرداری سیرجان بود که با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

این تیم در دور رفت با ۲ گل ذوب‌آهن را شکست داده است و باید دید چه نتیجه‌ای در دیدار برگشت ۲ تیم رقم می‌خورد.

تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، شهرداری بم با ۳۹ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های وچان کردستان با ۳۶ امتیاز و شهرداری سیرجان با ۲۹ امتیاز دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.