محور کوهرنگ به خوزستان بازگشایی شد

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از بازگشایی تمامی محور‌های ارتباطی این استان خبر داد و گفت: مشکل تردد در محور کوهرنگ به خوزستان نیز برطرف شد و تردد در این مسیر امکانپذیر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام ندیمی سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: محور‌های کوهرنگ- بازفت- مسجدسلیمان و محدوده گردنه چری و شاه‌منصوری که به علت بارش شدید برف و کولاک مسدود اعلام شده بود با تلاش شبانه‌‎روزی نیرو‌های راهداری بازگشایی شده است.

او به مسافران توصیه کرد: رانندگان به علت برودت هوا و احتمال یخ‌زدگی در برخی از ساعات از سفر‌های غیرضروری خودداری کرده و علاوه‎بر آن خودرو‌های خود را به زنجیرچرخ و سایر وسایل ایمنی و گرمایشی مجهز کنند.

ندیمی تصریح کرد: در طرح راهداری زمستانی چهارمحال و بختیاری ۴۴ راهدارخانه، ۲۲۵ راهدار به همراه ۳۳۰ دستگاه خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در این استان تجهیز و فعال شده است.

راه ارتباطی ۲۳۲ روستای شهرستان کوهرنگ نیز در پی بارش سنگین برف روز چهارشنبه مسدود شده است که با تلاش نیرو‌های راهداری و دهیاری در حال بازگشایی است.

بارش برف ۲۴ ساعت گذشته سبب بارش ۶۰ سانتی‌متر برف در شهر چلگرد و یک متر برف در ارتفاعات شهرستان کوهرنگ شد.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.