راه ارتباطی ۴۵ روستای دورود بازگشایی شد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دورود با اشاره به اینکه تمام محور‌های مواصلاتی این شهرستان باز است گفت: راه ارتباطی ۴۵ روستای شهرستان دورود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی حسینی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دورود گفت: باتوجه به اینکه شب گذشته در محور‌های خرم‌آباد-بروجرد (گردنه رازان) کولاک داشتیم نیرو‌های راهداری مشغول برف روبی محور گردنه رازان بودند.

او در رابطه با وضعیت راه ۵۰ روستای شهرستان دورود که روز گذشته بر اثر بارش سنگین برف مسدود شده بود افزود: برف روبی و بازگشایی مسیر‌های روستایی از صبح امروز آغاز شده با تلاش عوامل راهداری اکثر راه‌های روستایی بازگشایی شده و هم‌اکنون کار کمتر از پنج روستا باقی مانده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دورود عنوان کرد: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محور‌های ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان ۹۰۰ تن بود که در جریان این عملیات بیش از ۱۵ نفر از همکاران راهداری با چندین دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات اقدام کردند، اما در حال حاضر موجودی شن و نمک برای سهولت تردد در محور‌های مواصلاتی شهرستان دورود کم است.

او با اشاره به اینکه تمام محور‌های مواصلاتی این شهرستان باز است، گفت: محور مواصلاتی روستای عمارت-دورود که بر اثر بارش برف مسدود شده بود با همت همکاران راهداری بازگشایی شد.

حسینی گفت: کلیه محور‌های مواصلاتی شهرستان دورود باز و تردد در آن جریان دارد و ۷۲۰ هزار کیلومتر برف روبی محور‌های اصلی و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی انجام شده و هم‌چنان در حال انجام است.

او خاطر نشان کرد: اکیپ‌های راهداری شهرستان دورود به‌همراه ماشین‌آلات در محور‌های مواصلاتی و مسیر‌های روستایی مشغول خدمات‌رسانی و آماده باش هستند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.