اهدای یک دستگاه ویدئو لارنگوسکوپ به بیمارستان ولعیصر بافق

یک عدد دستگاه ویدئو لارنگوسکوپ با حضور نمایندگان شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بافق اهدا شد.

اهدای یک دستگاه ویدئو لارنگوسکوپ به بیمارستان ولعیصر بافقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، دکتر دانشی رییس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) گفت: دستگاه ویدئولارنگوسکوپ با کمک مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با هزینه‌ای بیش از میلیارد ریال به این بیمارستان اهدا شده است.

او به حضور متخصص گوش، حلق و بینی در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اشاره کرد و افزود: این دستگاه قادر به تشخیص سرطان‌های حنجره، سرطان‌های قاعده زبان، سرطان و پولیپ سینوس‌ها و انتهای بینی، ندول تار‌های صوتی و خشونت صدا می‌باشد که با بهره برداری از آن از مراجعات همشهریان به مرکز استان جلوگیری می‌شود.

دکتر دانشی ادامه داد: بامساعدت مالی دو میلیارد ریالی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق یک دستگاه ویدئو لارنگوسکوپ تهیه و با حضور نمایندگان شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق به بیمارستان حضرت ولعیصر (عج) بافق اهدا گردید.

قائمی مدیربیمارستان و مدیرعامل موسسه خیریه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بافق ضمن تقدیر و تشکر از تمام عزیزانی که در خصوص مساعدت مالی مجتمع فولاد بافق پیگیر و زحمت کشیدند خواستار فرهنگ سازی بیشتر و سوق دادن کمک‌های خیری همشهریان به بحث درمان، خرید تجهیزات و توسعه بیمارستان شد تا به زودی شهرستان بافق بعنوان قطب درمانی منطقه در راستای خدمت به مردم انجام وظیفه نماید.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار