توصیه پلیس راه به رانندگان و شرکت کنندگان در مراسم یادواره شهدای ایل شوهان

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: رانندگانی که قصد شرکت در یادواره شهدای ایل شوهان و عملیات غرور آفرین والفجر ۵ را دارند به دلیل لغزنده بودن جاده ها باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

توصیه پلیس راه به رانندگان و شرکت کنندگان در مراسم یادواره شهدای ایل شوهان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: شهدا در عمق زندگی ما مقاومت را جاری کردند و درس بزرگی به همه ما دادند.

او ادامه داد: درس آن‌ها این بود که وطن نیازمند مردانی است که از هر چیز بگذرند تا اسلام زنده بماند و آبرو و عزت مسلمین پا برجا باشد و در این راه باید از سر و تن و جان و جسم گذشت و ارزش زندگی زمانی است که خورشید اسلام بر فراز آسمان‌ها بدرخشد.

همتی زاده افزود: بدین منظور یادواره شهدای ایل شوهان و عملیات غرور آفرین والفجر ۵، صبح روز جمعه واقع در سه راهی چنگوله برگزار می‌شود.

او بیان کرد: از آنجا که این مراسم در صبح برگزار می گردد و با توجه به لغزنده بودن جاده ها ، به منظور اجرای هرچه بهتر مراسم و همچنین پیشگیری از تصادفات ، نیاز است که رانندگان به توصیه‌های زیر توجه داشته باشند:

۱-با توجه به کاهش محسوس دما در اوایل وقت صبح فردا و احتمال یخبندان و لغزندگی سطح محورها، رانندگانی که قصد شرکت در مراسم یاد شده را دارند، با رعایت صبر و حوصله و سرعت مطمئنه در مسیر‌های منتهی به محل برگزاری مراسم رانندگی کنند.

۲- در صورت اعلام محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در محل و مسیر‌های منتهی به محل برگزاری مراسم، رانندگان و مردم ولایت مدار و شهید پرور استان همکاری لازم را با عوامل پلیس راه داشته باشند.

۳- رانندگان نسبت به رعایت دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری از تصادفات اقدام کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد :به منظور سهولت در تردد وسایل نقلیه و برقراری نظم آمد و شد ترافیکی در مسیر‌های منتهی به محل برگزاری مراسم، تیم‌های گشتی پلیس راه استان در این مسیر‌ها مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.