قربانیان طوفان گلوریا در اسپانیا به ۱۱ نفر افزایش یافت

شمار قربانیان توفان گلوریا در اسپانیا به ۱۱ نفر رسید و گروه‌های امداد و نجات همچنان برای شناسایی ۴ نفر از افراد ناپدید شده تلاش می‌کنند.

توفان گلوریا در اسپانیابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، شمار قربانیان توفان پرقدرت گلوریا که از هفته گذشته سواحل مدیترانه‌ای اسپانیا را درنوردیده و باعث بارش برف و باران شدید در نقاط مرکزی شده در به ۱۱ نفر رسید.

گروه‌های امداد و نجات در مناطق ساحل شرقی و جنوبی اسپانیا همچنان برای شناسایی ۴ نفر از افراد ناپدید شده تلاش می‌کنند.

مسئولان خدمات شهری در منطقه کاتالونیا در شمال شرقی اسپانیا اعلام کردند، تازه‌ترین قربانی این حادثه فردی ۵۰ ساله است.

پیش‌تر نیز اداره خدمات فوریتی از شناسایی جسد مردی در داخل یک دستگاه خودرو در ۶۰ کیلومتری شمال غربی بندر تاراگونا و جسد زنی ۷۰ ساله خبر دادند که بر اثر تخریب واحد مسکونی اش، جان باخته بود.

همچنین از زمان وقوع طوفان گلوریا که سبب وقوع تندباد، باران‌های موسمی و بارش سنگین برف شده است بیش از ۷ نفر در اثر حوادث مربوط به طوفان جان خود را از دست داده اند.

بارش شدید باران به همراه وزش باد با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت مناطق شرقی اسپانیا را در هم نوردید. مقامات اداره مقابله با حوادث غیرمترقبه با اشاره به ۴ نفر ناپدید شده در کاتالون و جزایر بالریک درباره افزایش قربانیان هشدار دادند.

در پی جاری شدن سیل در جزیره مالورکا در ۲۰۱۸ سیزده نفر جان خود را از دست دادند. شبکه کارشناسان مدیترانه درباره تغییرات زیست محیطی و آب و هوایی با انتشار گزارشی در اکتبر از افزایش وخامت جوی ناشی از تغییرات آب و هوایی خبر داد.

در پی وقوع طوفان گلوریا در بخش‌هایی از جنوب فرانسه، ۱۵۰۰ نفر از ساکنانی که پیشتر ناگزیر به ترک منازل خود شده بودند از امروز عملیات بازگشت را آغاز کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار