کشور نیازمند مجلسی کارآمد و قوی است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ملت ایران با تشییع سردار سلیمانی رفراندوم مقاومت را رقم زدند و این نیز در اسفند ماه جاری با حضور و رای تاثیرگزار مردم مجلسی کارآمد ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار رسول سنایی‌رادمعاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اگر جریان ترور را بررسی کنیم می‌بینیم که ترامپ قصد تضمین انتخابات آمریکا و عبور از جریان استیضاح را دنبال کرده و از طرفی با انکار تحمیل خسارت جانی و مالی نشان دهنده پیام قدرت و نظام استکبار است و کاخ شیشه حساس آن‌ها در انتخابات با هر حرکت کوچک با خاک یکسان می‌شود.

او افزود: حساسیت خاورمیانه و خصوصا ایران مربوط به چندسال و چند دهه نیست و از زمان زایش ادیان بزرگ دراین منطقه تا وجود منابع نفت و اکنون وجود داشته و دارد.

سنایی‌راد در ادامه بیان کرد: تدبیر رهبر معظم انقلاب و استقبال باشکوه از پیکر شهید سلیمانی در عراق و ایران نشان داد که  جمهو ری اسلامی ایران از چه عمق منطقه‌ای برخوردار است و اگر مردم کشور در عرصه‌های اقتصادی از عملکرد دولت گله‌مندند، اما همواره پای ارزش‌های نظام ایستادگی خواهند کرد.

او اظهار کرد: اگر روزی جنگ و درگیری راه مبارزه بود امروز اسلام با جنگ نرم توسعه می‌یابد و اگر قراربود از پیامبر تندیسی درست شود حتما در یک دست شمشیر و در دست دیگر کتاب وجود دارد و در شرایط کنونی چاره‌ای جز قوی شدن وجود ندارد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم فهیم ایران با تشییع سردار سلیمانی رفراندوم مقاومت را رقم زدند و این جریان در اسفند ماه تکرار خواهد شد تا بار دیگر سیلی محکمی بر دهان آمریکا بخورد و اینبار تاثیر رای مردم بتواند مجلسی کارآمد را تشکیل دهد.

او در پایان با اشاره به خیانت‌های محمدرضا و رضا شاه پهلوی به ایران، گفت: جزیره بحرین، توسط محمدرضا پهلوی و منطقه آرارات و رود هیرمند، توسط رضا شاه از ایران جدا شد و خیانت‌هایی که این دو، به کشور کردند، فراموش نمی‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.