رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران مطرح کرد:

خانه اقدسیه تاریخی نیست/ شهرداری تهران بزرگترین ملاک

محمدی درباره خانه اقدسیه معروف به خانه شهرداران توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در بازدید خود با اصحاب رسانه از خانه اقدسیه معروف به خانه شهرداران گفت: ملک اقدسیه از نظر تاریخی ارزشی ندارد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: تبدیل این خانه به پاتوق در حال حاضر امکان پذیر نیست، چون منطقه دارای بافت مسکونی است.

محمدی بیان کرد: امثال این خانه‌ها در شهر زیاد است به این دلیل باید شهرداری تهران روی املاک سرمایه گذاری کند همچنین این اقدام باید دارای شرایط معلوم باشد.

او ادامه داد: برخی از هنرمندان پیشکسوت اعتراض کردن که چرا روی خانه برخی از هنرمندان اقدام کردید و چرا روی ملک ما اقدام نمی‌کنید.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: ملکی برای سال ۵۶ دارای ارزش تاریخی نیست و معماری خاصی هم ندارد.

محمدی بیان کرد: افراد شاخصی هم در این ملک زندگی نکردند که بخواهیم آن را نگه داریم.

او تصریح کرد: باید روی سیاست‌های خودمان عمل کنیم و باید بدانیم شهرداری بزرگترین ملاک است و املاک زیادی دارد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: شهرداری ملک‌های زیادی دارد، اما از این موضوع اطلاعی ندارم که چه می‌شود یک ملک ارزش فروش پبدا می‌کند.

محمدی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود افراد برای خرید املاک تجاری شهرداری پا پیش نمی‌گذارند.

او بیان کرد: ملک در اختیار سازمان املاک قرار دارد و از طریق مزایده واگذار می‌شود و کارشناسان رسمی روی آن قیمت گذاری می‌کنند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: خانه اقدسیه معروف به خانه شهرداران مساحتی بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع دارد.

محمدی بیان کرد: هزینه نگهداری ملک اقدسیه بالغ بر ۲۵ میلیون تومان در ماه است، اما هزینه‌های جاری آن علت واگذاری ملک نیست، زیرا شهرداری در خیلی از جا‌ها هزینه می کند.

او ادامه داد: این ملک (خانه شهرداران اقدسیه) قدیمی نیست چراکه سال ۵۶ مجوز ساخت و سال ۷۶ پایان کار می‌گیرد.

محمدی افزود: این ملک دارای ۳ تخته فرش واجد ارزش بود که در انبار مرکز ارتباطات شهرداری قرار دارد و هیچ وسیله ارزشی دیگه‌ای نداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
چرا وقتی می خواهید اموال مازاد را بفروشید به دنبال راحتالحلقوم هستید وسراغ بهترینها می روید ان از اموزش وپرورش که اردوگاه شهید باهنر را می خواست بفروشد واین همه از شهرداری که چنین خانه زیبایی را که می شود موزه شود را می خواهد بفروشد حقوق مدیرانتان را کم کنید کارمندانتان راکم کنید از ریخت وپاش جلوگیری کنید فقط به وظایف خود برسید پول صرف کارهایی که به شهرداری مربوط نیست نکنید تا کم نیاورید
آخرین اخبار