پرداخت تسهیلات به مددجویان کارآفرین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت:کمیته امداد زنجان به مددجویان کارآفرین تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند.

پرداخت تسهیلات به مددجویان کارآفرینبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به‌منظور ایجاد فرصت‌های شغلی  مناسب و درآمدزایی برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و اشتغال‌زایی برای مددجویان تا سقف ۵۰ میلیون تومان به هر مددجوی کارآفرین تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

صفری افزود: توانمندسازی گروه‌های مختلف مددجویی تحت پوشش کمیته امداد و بسترسازی برای ایجاد درآمد باثبات از راهبرد‌های اصلی در تحقق رسالت محرومیت‌زدایی و فقرزدایی این نهاد است.

او بابیان اینکه همراهی دستگاه‌های اجرایی، نهادها، تشکل‌ها و مؤسسات خیریه اثربخشی خدمات کمیته امداد را ارتقا می‌دهد، افزود: همکاری بین بخشی و تعاملات سازنده سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی در بخش‌های مختلف موجب جاری شدن نشاط اجتماعی در مددجویان تحت حمایت این نهاد و بازیابی روحی و روانی خانواده‌های آسیب‌دیده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه چالش‌های اقتصادی موجب افزایش مراجعات به این نهاد شده است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های درون‌سازمانی و برقراری ارتباطات و تعاملات برون‌سازمانی زمینه‌های لازم برای رفع نیاز‌های معیشتی و اقتصادی مراجعان به این نهاد با رویکرد توانمندسازی برای آن‌ها فراهم شود.

به گفته صفری ۲۸ هزارو ۳۱۸ خانوار با جمعیت ۵۴ هزار و ۹۸۰ نفر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره‌مند هستند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.