ورود سامانه ناپایدار ضعیف به استان اصفهان در روز شنبه

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:باورود سامانه ناپایدار بارش خفیف برف و باران را در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه امروز جوی پایدار در استان اصفهان حاکم است، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان به صورت صاف تا کمی و گاهی افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

او با اشاره به نفوذ سامانه ناپایدار ضعیف به استان در روز شنبه، افزود: بارش خفیف برف و باران را در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه سردتر می‌شود، ادامه داد: بویین میاندشت با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

علی عسگریان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به هشت درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به پنج درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

او با اشاره به بارندگی‌های پراکنده روز گذشته در مناطق شرقی استان، اظهار کرد: بارش‌های خفیف از خوروبیابانک، بادرود و دهاقان با میانگین دو دهم میلی متر گزارش شده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: هواشناسی ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.