نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اسلحه کشیدن روی ترامپ است

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، به مثابه اسلحه کشیدن روی ترامپ است و باید با جدیت حضور داشته باشیم.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اسلحه کشیدن روی ترامپ استبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  در خطبه های نمار جمعه این شهرستان که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، با اشاره به نزدیکی ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باید با حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همراه باشد تا قدرت ایران اسلامی بار دیگر به رخ جهانیان کشیده شود.

وی، افزود: در ۲۲ بهمن باید در صحنه باشیم و بار دیگر با آرمان های امام راحل بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب تجدید پیمان کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خطبه نماز جمعه، در خصوص وعده پیروزی الهی به مردم، عنوان کرد: ایستادگی و اعتماد به پروردگار متعال، موجب رستگاری خواهد بود.

وی، ادامه داد: تکیه و اعتماد به بیانات رهبری و ایستادگی در مسیر حق موجب رستگاری و پیروزی مردم می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی، ابراز داشت: در عرصه اقتصادی نیازمند فردی همانند سردار سلیمانی هستیم که پا به عرصه گذاشته و اصلاح وضعیت را شاهد باشیم.

وی، گفت: همه ملت ها خود تعیین کننده سرنوشت خودشان هستند و باید برای رسیدن به سعادت اخروی تلاش کنند، ملتی که منتظر کمک بیگانگان باشد سعادتمند نمی شود.

بیان نکاتی در خصوص معاد از دیگر محورهای خطبه‌های امروز نماز جمعه ارومیه بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.