در بسته حوادث ۴ بهمن ماه بخوانید؛

ناکامی قاچاقچیان در ورود ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر به خوزستان/باند حفاری غیرمجاز متلاشی شد

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۴ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۴ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

توقیف ۳ خودرو حامل موادمخدر در خوزستان

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی تهیه، انتقال و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او اظهار داشت: صبح امروز پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی قاچاقچی مواد مخدر در ورودی خوزستان از سمت استان کهگیلویه و بویراحمد را شناسایی و طی عملیاتی دستگیر و مقدار ۱۰۰ کیلو گرم موادمخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف وتعداد ۳ دستگاه خودرو توقیف کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری دیگر همدستان قاچاقچیان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

۲ سارق حرفه‌ای محتویات خودرو مقابل قانون زانو زدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی نقاط کلانشهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران انتظامی با گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند ۲ سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف این کلانشهر اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

برق دستبند بر دستان حفاران غیرمجاز در مسجدسلیمان

سرهنگ رامین مکناوی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور گروهی با قصد حفاری غیر مجاز در یکی از مناطق شهرستان مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او اظهار کرد: پس از اطمینان از صحت موضوع، پایگاه حفاظت میراث فرهنگی شهرستان مسجدسلیمان با همکاری ماموران انتظامی و هماهنگی مرجع قضائی، اعضای باند ۳ نفره را حین عملیات حفاری غیرمجاز شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مکناوی با اشاره به کشف آلات و ادوات حفاری از متهمان، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

بیش از ۲۲ کیلوگرم موادمخدر در اهواز کشف شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با فروشندگان موادمخدر به مدت ۳ روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

او با بیان اینکه ماموران پلیس با کار اطلاعاتی ۴ توزیع کننده موادمخدر را شناسایی و دستگیر کردند، بیان کرد: در این رابطه ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان درمجموع ۱۷ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش و ۵ کیلو و ۵۴۵ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: در رابطه با اجرای این طرح ۱۸ معتاد متجاهر نیز دستگیر و تحویل مراکز ترک اعتیاد داده شدند.

سارقان حرفه‌ای سیم برق در ماهشهر ناکام ماندند

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ و ۱۲ این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای را حین سرقت سیم برق شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت سیم برق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سارق حرفه‌ای در دام پلیس ایذه افتاد

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن دولتی در سطح شهرستان ایذه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با کار اطلاعاتی یک سارق را در حین ارتکاب جرم دستگیر و در بازجویی صورت گرفته به ۱۳ فقره سرقت اماکن دولتی و منزل اعتراف کرد.

سرهنگ سفید پوست تصریح کرد: متهم پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.