عضو شورای شهر شیراز:

۱۸ پروژه مهم در منطقه ۱۰ شیراز تا پایان سال کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شود

ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ده شیراز، با ارائه گزارشی از ۱۸ پروژه مهم شهرداری در این منطقه، از کلنگ‌زنی یا افتتاح این پروژه‌ها طی ۵۵ روز آینده خبر داد.

۱۸ پروژه مهم در منطقه ۱۰ شیراز تا پایان سال کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی ناصری رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۰ با اشاره به برنامه‌های ۱۰۰ پروژه در ۱۰۰ روز شهرداری شیراز، اظهار داشت: از مجموع این پروژه‌ها، ۱۸ پروژه در منطقه ده شیراز در حال کلنگ‌زنی یا افتتاح است که سهم قابل توجهی از مجموع پروژه‌ها را شامل می‌شود.

او افزود: به زودی عملیات اصلاح روکش آسفالت بلوار حسینی‌الهاشمی پس از کارشناسی و بررسی توسط معاونت فنی و عمرانی آغاز می‌شود.

ناصری اضافه کرد: زیرگذر شهرک گلستان که با همت و تلاش شهرداری در حال اجرا است، در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

ناظر شورای شهر در شهرداری منطقه ده شیراز با اشاره به جلسه پیشین کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری که با حضور اعضای کمیسیون، مسؤولین خدمات‌رسان شهری و همچنین یاوران شورا با دستور کار بررسی مشکلات شهرک گویم برگزار شد، گفت: در این جلسه مقرر شد اداره گاز در اسرع وقت نسبت به گازرسانی به محلات گویم اقدام کند.

ناصری بیان کرد: ایستگاه آتش‌نشانی منطقه ۱۰ در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

او افزود: احداث پارک ۹ هکتاری نیز از دیگر پروژه‌های مهم این منطقه است که در حال پیگیری است.

او با اشاره به افتتاح کندرو بزرگراه حسینی‌الهاشمی، پیاده‌راه سلامت منطقه ۱۰ و اصلاح ورودی شهرک انجیره، عملکرد شهرداری شیراز را در شرایط فعلی اقتصاد کشور قابل تحسین دانست.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و وضعیت مالی شهرداری شیراز، تصریح کرد: خوشبختانه شهرداری شیراز توانسته از سویی با مدیریت درآمد‌ها و هزینه‌ها، پروژه‌های عمرانی و انسان‌محور قابل توجهی را تکمیل، کلنگ‌زنی و یا افتتاح کند و از سوی دیگر افزایش حقوق کارکنان شهرداری را به نحو شایسته‌ای انجام دهد.

ناصری افزود: بسیاری از این پروژه‌ها در ایام خاص پیش رو همچون دهه مبارک فجر، عید نوروز، هفته شیراز و هفته دولت، افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهند شد.

این عضو شورای شهر شیراز سرعت اجرای پروژه راه‌اندازی خط دوم متروی شیراز را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: خط دوم متروی شیراز تا ایام نوروز به میدان امام حسین (ع) خواهد رسید که می‌تواند نشان دهنده تلاش‌های خوب شهرداری در این زمینه قلمداد شود.

ناصری ابر پروژه بزرگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی را از دیگر پروژه‌های در حال اجرا در شیراز دانست و اضافه کرد: امیدواریم این پروژه‌های بزرگ که در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، بتواند تأثیر قابل توجهی در حمل و نقل عمومی و همچنین کاهش ترافیک کلان‌شهر شیراز داشته باشد.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با اشاره به آغاز پروژه نهضت آسفالت و نهضت درختکاری توسط شهرداری شیراز، اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال اکثر معابر محدوده شهر شیراز آسفالت شوند.

ناصری در پایان سامانه شفافیت شهرداری شیراز را یکی از افتخارات مدیریت فعلی شهری عنوان کرد و گفت: با همراهی شورای پنجم، شهرداری در راستای اجرای سیاست شفاف‌سازی، تمامی قرارداد‌های خود را در سامانه شفافیت ثبت می‌کند که در وب‌سایت شهرداری شیراز برای عموم مردم قابل دسترسی است و این موضوع می‌تواند به افزایش نظارت عمومی شهروندان، کاهش تخلفات و در نتیجه افزایش کارایی مدیریت شهری نقش قابل توجهی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار