رزمندگان بدون مرز، تعبیر جدیدی در ادبیات جبهه مقاومت است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز نیروی قدس سپاه به عنوان رزمندگان بدون مرز، هسته‌های مقاومت در سراسر جهان اسلام را تشکیل داده اند.

رزمندگان بدون مرز، تعبیر جدیدی در ادبیات جبهه مقاومت استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام‌والمسلمین نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیرجند گفت:  تعبیر «رزمندگان بدون مرز» در جبهه مقاومت وارد ادبیات مقاومت شده است، و  امروز نیروی قدس سپاه به عنوان رزمندگان بدون مرز، هسته‌های مقاومت در سراسر جهان اسلام را تشکیل داده و در مقابل مستکبران ایستادگی خواهند کرد.

او افزود:طبق آیات و روایات مؤمنان باید تجلی صفات الهی بوده و نسبت به هم لطف و مهربانی داشته باشند.

نوفرستی بیان کرد: در حادثه اخیر سیل سیستان و بلوچستان لازم است درد مردم را درد خود بدانیم چراکه رأفت و مهربانی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیروان رسول گرامی اسلام (ص) است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی سرباز واقعی اسلام و مظهر صلابت در مقابل دشمن و در عین حال تواضع و مهربانی در میان مردم بود، ادامه داد: تواضع و پیوند عمیق با خداوند نیز از دیگر ویژگی‌های پیروان مکتب ناب اسلام است.

او  تصریح کرد: انقلابی که امام خمینی (ره) زمینه‌ساز آن شد امروز آثار و برکاتی به وجود آورده که عصبانیت کفار و جبهه استکبار را در پی داشته است و این عصبانیت نیز نشانه رشد و تعالی مؤمنان و عظمت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین نوفرستی با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد: حل مشکلات و چالش‌های امروز زندگی مراقبه و تقوا را می‌طلبد که این تقوا یعنی سبک زندگی ما در خانواده و جامعه فاطمی باشد.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: جهاد حضرت فاطمه (س) به عنوان مجاهدی خستگی‌ناپذیر محدود به زندگی فردی و خانوادگی نبود چراکه ایشان در عرصه اجتماعی نیز برای دفاع از ولایت با تمام وجود به میدان آمد.

او گفت: رسانه‌ها و صاحبان اثر باید این شخصیت بزرگ را به جامعه معرفی کرده و الگوسازی کنند.

حجت الاسلام‌والمسلمین نوفرستی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشیع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی افزود: این ایام‌الله ثابت می‌کند که باید از اخلاص، شجاعت، تواضع و صلابت این شهید بزرگوار و نفوذ او در دل‌ها الگو گرفته و آن را ترویج دهیم.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: حمله موشکی مقتدرانه به پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» تنها یک سیلی بود و انتقام سخت خونخواهان سردار شهید سلیمانی خروج فسادانگیز آمریکای جنایتکار از منطقه خواهد بود.

او تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری امروز عده‌ای تلاش می‌کنند جوانان را به سمت سرگرمی‌ها و لجنزار‌های غربی سوق دهند بنابراین باید در مقابل آنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.