مهاجری: در دیدار با پیکان به دنبال برد هستیم/ نگهداری چمن طبیعی در شمال به علت بارندگی سخت است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: با وجود نداشتن ۲ بازیکن اصلی، به دنبال شکست تیم پیکان هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل پیکان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بعد از یک وقفه ۴۰ روزه تنور لیگ داغ می‌شود. امیدواریم دوباره بتوانیم تماشاگران را جذب استادیوم کنیم. بعد از تغییراتی که در باشگاه انجام شد باید از آقای صنیعی فر تشکر کنم و الان بار تیم را آقای حدادیان به دوش می‌کشد. ایشان برنامه‌های خوبی دارد که امیدوارم با این برنامه‌ها دیگر دغدغه‌های روزمره تیم برطرف شود.

او ادامه داد: چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر عوض می‌شود و قرار است چمن ورزشگاه طبیعی شود. چمن مصنوعی برای ما آزار دهنده بود و این اتفاق خوبی است. ما در نیم فصل چند بازیکن را از دست دادیم و هنوز تکلیف آن‌ها هم هنوز معلوم نیست. بعد از آن بازیکنان مورد نظر خود را جذب کردیم. دو بازیکن مهم خود را در این بازی نداریم، اما امیدوارم در بازی پیش رو بتوانیم با تمرکز لازم بتوانیم پیروزی و سه امتیاز لازم را کسب کنیم.

او درباره بازیکنان خارج شده تیمش گفت: این مساله را باید مالکیت باشگاه جزئی‌تر صحبت کند. پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان تا چند روز آینده انجام می‌شود و خدا را شکر دغدغه‌ای بابت مساله مالی نداریم.

مهاجری درباره تغییر چمن ورزشگاه خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم در سریع‌ترین وقت ممکن این مساله انجام می‌شود و مسئولان ریز این جزئیات را اعلام می‌کنند. نگهداری چمن طبیعی در شمال به علت بارندگی سخت است و اگر بتوانیم نگهداری خوبی از این چمن داشته باشیم می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

او افزود: ما می‌خواهیم نتایج بهتری کسب کنیم. فوتبال ما قابل دفاع است، اما چند بازیکن ما در نیم فصل از دست رفتند و بازیکنان جدید با هماهنگی بیشتر می‌توانند عملکرد تیم را بهتر کنند. از هواداران هم می‌خواهم که به استادیوم بیایند و از تیم حمایت کنند.

او در پایان درباره مشکلاتی که مبنی بر میزبانی ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پیش آمد تاکید کرد: من در این جایگاه نیستم که بخواهم صحبت کنم. نرفتن به بازی‌ها مشکلی را حل نمی‌کند. ما باید از حق خودمان دفاع کنیم. ما سهمیه ۲+۲ در آسیا داریم و خیلی از کشور‌ها هستند که چنین سهمیه‌ای ندارند. باید برای جایگاه مان تلاش کنیم که بتوانیم حق خود را بگیریم. ما باید در مسابقات شرکت کنیم. ما چه مشکل امنیتی داریم؟ سانحه هواپیمایی پیش آمده خیلی دردناک بود، اما یک اتفاق بود و نمی‌توان به کل امنیت کشور تعمیم داد. کسانی که در AFC صندلی دارند تا جایی که حتی کرسی مسئولیتشان به خطر بیفتد باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا ما به حق خود برسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار