امام جمعه سمنان:

اخراج آمریکا از منطقه برکت شهادت سردار سلیمانی در آینده نزدیک است

آیت الله شاهچراغی گفت: برکت خون شهدای مقاومت به خصوص سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آزادی قدس شریف و اخراج آمریکا از منطقه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه هفته اول بهمن ماه ۹۸ در سمنان به برکات شهادت سردار سلیمانی از جمله تقویت انسجام ملی اشاره کرد و گفت: اقامه نماز جمعه هفته گذشته به امامت مقام معظم رهبری و استقبال باشکوه مردم از این آیین نمونه‌ای از برکات شهادت سردار سلیمانی بود که پشت سر گذاشتیم و این برکات ادامه‌دار خواهد بود.

او افزود: آزادی قدس، نجات فلسطین و برچیدن بساط آمریکا از منطقه، از دیگر توفیقات و برکات شهادت سردار سلیمانی در آینده نزدیک است.

آیت الله شاهچراغی در ادامه با بیان اینکه وظیفه شورای نگهبان معرفی نمایندگان سالم، انقلابی و مردمی برای انتخاب اصلح به مردم است گفت: عده‌ای احراز صلاحیت نشده‌اند یا رد صلاحیت شده‌اند و پس از تأیید نهایی عدم احراز صلاحیت، نباید برابر شورای نگهبان موضع‌گیری کنند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه نماینده‌ای که معامله‌گری کند نمی‌تواند وکیل مردم باشد، افزود: مردم نماینده‌ای با این خصلت را قبول ندارند.

او با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) از مردم اخلاص و پیروی از ولایت می‌خواهند و در غیبت امام زمان (عج) باید از دستور‌های امام خامنه‌ای تبعیت کنیم.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به پیش رو بودن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: در آستانه ورود به دهه فجر هستیم و باید برنامه‌های این دهه را انقلابی و باشکوه برگزار کنیم.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.