امام جمعه آبادان؛

رعایت تقوا عملی است که فتح الفتوح همه درهای معنوی است

امام جمعه آبادان گفت: رعایت تقوا عملی است که فتح الفتوح همه درهای معنوی به روی انسان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت السلام و المسلمین ابراهمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های این هفته شهرستان گفت: رعایت تقوا عملی است که فتح الفتوح همه درهای معنوی به روی انسان است و کار خیر حتما باید برای رضای خدا باشد .

او با توجه به فرمایشات رهبری افزود:ملت عزیز ایران باید همتشان این باشد که قوی شوند.

امام جمعه آبادان بابیان اینکه هشت سال است شعارهای مقام معظم رهبری رنگ و بوی اقتصادی دارد ولی متأسفانه به علت عدم رعایت از تحریم ها ضربه خوردیم بر همین اساس افزود:برای قوی شدن یکی از زمینه ها مسئله ی انتخابات است.

حجت السلام و المسلمین ابراهمی پور گفت: مجلس قوی مصوبات قوی دارد و الویت های مردم باید بررسی شود که اولین الویت اشتغال دوم ازدواج و سوم مسکن میباشد .

او بیانی دیگر از فرمایشات رهبری نقل کردند که سپاه قدس رزمندگان بدون مرزند ومرز ما تهدیدی است برای اسرائیل و آمریکا.

امام جمعه آبادان با تاکید بر اهمیت انتخابات گفت:  نظام جمهوری اسلامی به همه ما حق رای و انتخاب داده است و باید با بصیرت دست به انتخاب بزنیم چرا که هر چه انتخاب ما کارآمدتر باشد مجلس قوی تر می شود و دولت را بیشتر به حرکت در می آورد.

خطیب جمعه آبادان همچنین گفت:سال رو به پایان است و باید از مسئولان کشور بپرسیم چند جلسه برنامه ریزی برای رونق تولید و اشتغال برگزار کرده اند؟ همه ما مردم ، خبرنگارها، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما باید مطالبه گری کنیم .

او با بیان اینکه مردم ما همواره ثابت کرده اند که ولایت مدار هستند ادامه داد:  باید ایام سوگواری حضرت زهرای مرضیه را با شکوه برگزار کنیم و همه جنبه های زندگی حضرت فاطمه (س)  را الگوی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.