تساوی مس و حفاری در هفته بیست و دوم فوتسال بانوان

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با انجام ۶ بازی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز (جمعه)، با انجام ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد و دست آخر تیم مس رفسنجان و ملی حفاری در حساس‌ترین بازی به نتیجه تساوی رضایت دادند. برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

ملی حفاری ۳ - ۳ مس رفسنجان

حساس‌ترین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان با نتیجه تساوی به پایان رسید تا هر یک از تیم‌ها با یک امتیاز به دست آمده از این دیدار راهی هفته آینده شوند.

پالایش نفت آبادان ۶ - ۱ رهیاب تهران

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با دبل لیلا اقبالی و کانیه هزاریان و گل‌های راحله رفیعی زاده و پریوش خلیلی از سد حریف خود عبور کرد و با ۳ امتیاز این دیدار راهی بازی هفته آینده شد.

دختران کویر کرمان ۶ - ۰ هیات اصفهان


تیم فوتسال دختران کویر کرمان در یک بازی پرگل حریفشان را در خانه با دبل فائزه ریحانی و نرجس کریمی نسب و گل‌های یاسمین مروت نژاد و زهرا اسدی شکست دادند.

پویندگان شیراز ۱ - ۱ نامی نو

تیم فوتسال بانوان پویندگان شیراز و نامی نو اصفهان به نتیجه تساوی در این هفته رضایت دادند و با کسب یک امتیاز در این رقابت راهی هفته آینده مسابقات لیگ شدند.

پارس آرا شیراز ۰ - ۹ هیات فوتبال خراسان رضوی

در پرگل‌ترین بازی این هفته تیم هیات خراسان با زدن ۹ گل حریفش را از پیش رو برداشت، در این بازی محدثه محمدی ۴ گل، سارا شیربیکی و نسیمه غلامی هر کدام ۲ گل و مرضیه توفیقی یک گل برای تیمشان به ثمر رساندند.

سایپا تهران ۳ - ۱ شهروند ساری

تیم فوتسال بانوان سایپا تهران با هت تریک فاطمه حسینی حریفش را از پیش رو برداشت تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار به مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ فوتسال بانوان با خیال راحت تری صعود کند.


بیشتر بخوانید: نامی‌نو اصفهان به مصاف پویندگان فجر شیراز می رود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار