شناسایی سارق خودرو سواری نارمک

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت گفت: سارق خودروی سرقتی در نارمک توسط واحد گشت پلیس آگاهی در همان روز شناسایی شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "کارآگاه سعداله گزافی"، گفت: ساعت ۱۷:۰۰ یکم بهمن ماه ماموران واحد گشت پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محدوده بزرگراه تهران-کرج به یک دستگاه خودرو مزدا مظنون می‌شوند که پس از استعلام مرکز پیام مشخص شد، خودروی سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در همان روز از کلانتری ۱۲۷ نارمک دارد.

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرکز پیام پلیس آگاهی و با استفاده از کلیه علائم هشدار دهنده نظیرآژیر، چراغ گردان و صدور فرمان ایست توسط بلندگو به راننده خودروی مسروقه دستور توقف داده می‌شود.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: متهم بدون توجه به هشدار‌های پلیس با افزایش سرعت از محل متواری و با انجام حرکات مخاطره آمیز در بین خودرو‌های عبوری باعث ایجاد رعب و وحشت شد. مجدداً دستور توقف صادر و راننده خودروی سرقتی دعوت به آرامش شد، ولی وی توجهی نکرده و با سرعت بالا به سمت بزرگراه شهید خرازی مسیر شرق متواری شد.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم لحظه به لحظه درخصوص اجرای طرح مهار با مرکز پیام انجام که خودرو مسروقه با گرفتن بر روی خودرو فرم پلیس قصد ایراد خسارت و متوقف کردن آن را داشت که با هوشیاری راننده واحد گشت این خطر رفع شد.

این مقام پلیسی، بیان داشت: متهم پس از طی مسافتی با گرفتن به سمت خودرو‌های عبوری شهروندان باعث تصادف عمدی و ایجاد ترافیک شد که افسراکیپ برای جلوگیری از خسارت‌های بیشتر و حفظ جان شهروندان سه تیر هوایی در فواصل زمانی و مکانی مختلف با اسلحه کمری شلیک، ولی انجام تیراندازی در طول مسیر متاسفانه هیچ گونه تاثیری در اعمال و رفتار راننده خودروی مسروقه نداشت و همچنان با حرکات بسیار خطرناک به فرار خود ادامه و در شهرک گلستان نیز به چندین خودروی دیگر خسارت وارد کرد.

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت

سرهنگ گزافی گفت: سرانجام افسر اکیپ برای جلوگیری از خسارت‌های بیشتر در موقعیت مناسب دو تیر به سمت لاستیک‌های عقب خودروی سرقتی شلیک و در نهایت متهم که وارد بزرگراه همت شرق شده و به پنج دستگاه از خودرو‌های عبوری خسارت می‌زند و پس از طی کردن مسافتی خودروی سرقتی متوقف و متهم سریعاً توسط اعضای اکیپ دستگیر شد.

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: پس از بازرسی بدنی مشخص گردید که متهم بر اثر تصادفات ایجادی از ناحیه پا دچار جراحت شده است.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو، یک کارت مربوط به خودروی دیگری کشف شد، افزود: متهم در بازجوئی اولیه اظهار کرد، کارت مربوط به خودروی سرقتی است که چندی پیش در شهر قزوین سرقت کرده است و پس از باز کردن وسایل آن در شهر پرند رها کرده است.

این مقام انتظامی گفت: خودروی مسروقه به پارکینگ منتقل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنائی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار