امام جمعه بافق:

لازمه بقای نظام، اقتدار است

امام ممعه بافق گفت: اقتدار مهمترین راهکار مقابله با توطئه دشمنان دین و نظام است.

حج بالاترین فرصت انتقال ارزشهای اسلامی است/لازمه بقای نظام، اقتدار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نماز شهرستان با اشاره به دیدار مسئولان حج و زیارت با مقام معظم رهبری و بیانات ایشان گفت: جمهوری اسلامی در قالب مردم سالاری یک راه نو و جدیدی را مطرح کرده که این راه، مردم سالاری دینی است.

او افزود: مردم سالاری دینی، آرمان ها و ارزش های انقلاب را در نظر دارد و با بالندگی جلو می رود و جهان در برابر این حرکت خیره شده و استکبار جهانی در مقابل اهداف انقلاب اسلامی ایران عصبی شده و نمی تواند کاری بکند.

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: مقاوم بودن مسلمانان و ایستادگی انها علت عصبانیت استکبار جهانی و دشمن است و آنچه نظام برای مردم به عنوان حرکت نو معرفی کرده باید به حاجیان معرفی شود و بهترین فرصت برای انتقال پیام نظام جمهوری اسلامی، حج است.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: امروز ایران به یکی از کشور های الهام پذیر در دنیا تبدیل شده است.

او همچنین لازمه بقای نظام را اقتدار بیان کرد و افزود: اگر قدرتمند شویم دشمن نمی تواند کاری از پیش ببرد که لازمه نخست این قوی شدن در حیطه فرهنگی است.

امام جمعه بافق ادامه داد: روز به روز از نظر نظامی، فرهنگی و .. قدرتمند می شویم.

حجت الاسلام سلیمانی مدیریت کشور در برخی از حیطه ها را ضعیف برشمرد و گفت: اکثر مشکلات کشور از این مدیریت های ضعیف نشات می گیرد اما ما میتوانیم از سرمایه های کلان کشور بهره بگیریم و قدرتمند شویم.

او به مقاومت در بیرون از مرز ها اشاره کرد و افزود: سپاه قدس سپاه بزرگی است و در مقابل تمام قدرت ها ایستاده اند.

امام جمعه بافق تصریح کرد: امروز نظام ما در مقابل استکبار و رژیم صهیونیست ایستاده و هرچه سریعتر ضربه های خود را به دشمن وارد می کند.

حجت الاسلام سلیمانی به سفر حجت الاسلام درویشیان رئیس بازرسی کل کشور اشاره کرد و گفت: موضوع اولی که با ایشان مطرح شده مرز جغرافیایی بافق و مسئله دوم خوراک سنگ آهن است که معادن کوچکی در اطراف داریم نباید تقسیم شود و باید بدون تقسیم در اختیار شرکت سنگ آهن مرکزی قرار گیرد.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اخلاص همراه با نیت در نماز تاکید کرد و گفت: در همه کارها اخلاص باید سرلوحه باشد و زهد و تقوا همراه با پاکی درونی است‌.

قرار گیری در آستانه شهادت حضرت فاطمه (س) و لزوم کمک همگان از جمله شرکت ها و سرمایه گذاران به سیل زدگان سیستان و بلوچستان از دیگر مواردی بود که امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نماز به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.