توضیحات اورژانس درباره "فوت کارگر در وادی رحمت تبریز"

به دنبال انتشار مطالبی در برخی رسانه‌های محلی مبنی بر "فوت کارگر دفن در آرامستان وادی رحمت تبریز در پی تاخیر عوامل اورژانس" سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی، توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات اورژانس در خصوص به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، برخی رسانه‌های محلی روز گذشته نوشته بودند "به دنبال تاخیر حضور عوامل اورژانس تبریز، کارگر دفن سازمان گلزار شهدای وادی رحمت شهرداری تبریز حین انجام وظیفه، دچار ایست قلبی شد و درگذشت".

وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در این باره گفت: با توجه به اینکه پایگاه اورژانس شهرک اندیشه در مأموریت دیگری بود، آمبولانسی از پایگاه دورتر (پایگاه امامیه) به محل حادثه اعزام شد.

او خاطرنشان کرد: این خبر ساعت ۱۰:۵۴ به مرکز اورژانس اطلاع داده شده و به دلیل شلوغی مسیر وادی رحمت، آمبولانس اورژانس ۱۲ دقیقه بعد از دریافت گزارش به محل رسید.

او گفت: متاسفانه تا لحظه رسیدن آمبولانس نیز هیچ یک از حاضران اقدام به انجام اقدامات پایه قلبی ریوی نکرده و فقط اقدام به تهیه عکس و فیلم و انتقاد کرده بودند.

شادی‌نیا با تاکید بر ضرورت آشنایی شهروندان با کمک‌های اولیه و اقدامات پایه قلبی ریوی، خاطرنشان کرد: از آن تعداد جمعیت حاضر حتی یک نفر هم اقدامات پایه احیا را بلد نبود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس ، امدادرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.