نمایش بیش از ۱۸۰ خودروی تاریخی وکلاسیک در میدان امام علی اصفهان

در همایشی بزرگ، بیش از ۱۸۰ خودروی تاریخی وکلاسیک در میدان امام علی اصفهان برای بازدید علاقه مندان به خودروهای قدیمی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اردشیردرویشی رنگ مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور در همایش بزرگ خودرو‌های تاریخی و کلاسیک، قدمت این خودرو‌ها در برند‌های جهانی را بیش از ۵۰ سال برشمرد وگفت: اتومبیل‌های قدیمی همچون بنز، بیوک، شورلت، فولکس، دژ، بلیزر، بی ام وِ و جیپ در این همایش درمعرض دید هواداران خودرو‌های کلاسیک برند‌های جهانی قرار گرفته است.

اردشیردرویشی، رنگ، مدل و امکانات این خودرو‌ها را از ویژگی‌های نمایشگاه دانست که با استقبال گسترده بازدیدگنندگان هم روبرو شده است.

او گفت: با ثبت مشخصات چهار هزار دستگاه خودروی تاریخی و کلاسیک در کشور، تاکنون ۲۰۰ پلاک برای این خودرو‌ها صادر شده است.

مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور افزود: در شرایطی که حوزه گردشگری می‌تواند به اشتغال و رونق اقتصادی مناطق مختلف کشور کمک کند باید زمینه سفر‌های ارزان و آسان مهیا شود.

اردشیردرویشی رنگ گفت: در کانون جهانگردی واتومبیلرانی کشور تلاش می‌شود با تشکیل کمپینی موضوع گردشگری ارزان در کشور رواج داده شود و تمام مردم از استان‌های مختلف کشور با آشنایی خاصی که با جاذبه‌های گردشگری دارند خانوادگی از مناطق تاریخی و گردشگری دیدن کنند.

او افزود: هدف از به نمایش گذاشتن این خودرو‌ها حفظ صیانت از خودرو‌های تاریخی وایجاد شور ونشاط اجتماعی وگردشگری ارزان قیمت همچنین تجدید خاطره با خودرو‌های قدیمی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.