طرح جامع تولید پوشاک کشور در سیرجان

مدیر کل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح جامع تولید پوشاک کشور برای اولین بار در سیرجان رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سیرجان با حضور  هاشمی مدیر کل توسعه و تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کار آفرینان و اعضای کارگروه اشتغال شهرستان برگزار شد.

محسن آرش ،معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد ایجاد اشتغال در شهرستان گفت: در سال جاری سهمیه ایجاد اشتغال شهرستان از سوی استانداری ۳۵۸۱ نفر در نظر گرفته شد که تا کنون با ایجاد اشتغال ۶۳۴۱ نفر توانسته ایم با ۱۷۸ درصد تحقق اشتغال در سامانه رصد اشتغال رتبه اول از نظر تعداد و رتبه دوم از نظر درصد را به سیرجان اختصاص دهیم.

او افزود: در سیرجان ۲۳ تعاونی تولید پوشاک داریم که تنها ۱۳ تعاونی فعال هستند و به دنبال آن هستیم که شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستان با ۳۲۰۰ نفر عضو از تعاونی‌های پوشاک این شهرستان حمایت کنند.

آرش  به راه اندازی اولین طرح جامع تولید پوشاک در سیرجان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف حمایت از تولیدات پوشاک خانگی و واحد‌های خرد در سیرجان اجرایی خواهد شد.

سید معین هاشمی، مدیر کل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با اهمیت راه اندازی این طرح گفت: طرح جامع تولید پوشاک کشور برای اولین بار در سیرجان رقم خواهد خورد. روحیه تعامل و همکاری مردم و مسئولان شهرستان سیرجان سبب شد این شهرستان به عنوان شهر هدف برگزاری این طرح انتخاب شود.

او افزود: طرح جامع تولید پوشاک طرحی است که تولید پوشاک را از طریق مشاغل خرد و خانگی با استفاده از فناوری روز و در قالب یک برند واحد ممکن می‌کند و اجرایی شدن این طرح برای رونق تولید شهرستان سیرجان بسیار مفید خواهد بود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اشتغال ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار