حضور پررنگ ایده پردازان و پژوهشگران در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

مسئول سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خوزستان گفت: سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به مساحت ۲ هزار متر همزمان با جشنواره جایزه فیروزه در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید شاکر موسوی مسئول سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خوزستان گفت: سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به مساحت ۲ هزار متر همزمان با جشنواره جایزه فیروزه و چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان در حال برگزاری است.

او افزود: در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال محتوای تولید شده توسط ایده پردازان، محققین و پژوهشگران که در حوزه رسانه‌های دیجیتال فعالیت دارند، ارائه شد.

موشوی بیان داشت: تعداد غرفه‌های نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را ۳۷ و جشنواره جایزه فیروزه را ۴۸ غرفه است که محصولات ارائه شده در این نمایشگاه صنایع دستی و ایده‌های خلاقانه شرکت کنندگان است.

مسئول نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خوزستان گفت: در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال شرکت کنندگانی از خارج استان نیز حضور دارند به طوری که نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال دارای ۱۰ غرفه از دیگر استان‌ها است.

این مقام مسئول ادامه داد: مونشن گرافی، تولید محتوا، اپلیکیشن، کسب و کار‌های اینترنتی و نوپا، مشاوره در حوزه فضای مجازی، مباحث کودکان و خانواده را از جمله محصولات ارائه شده در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال امسال است و تعداد متقاضیان برای شرکت در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خوزستان بسیار زیاد بود.

او گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خوزستان می‌تواند در سال‌های آینده وسیع‌تر و با حضور تعداد بیشتری از فعالان این حوزه برگزار می گردد ودر کنار نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، جشنواره جایزه فیروزه با محتوای ارائه کالای فرهنگی ایرانی برای اولین بار به صورت جایزه‌ای و رقابتی برگزار می‌شود.

موسوی اظهار داشت: تعداد شرکت کنندگان در جشنواره جایزه فیروزه بیش از ۳۰۰ نفر بود که محصولات آن‌ها داوری شد و از این تعداد، ۵۰ اثر برگزیده و در معرض دید عموم قرار گرفت و شرکت کنندگان علاوه بر محصولی که برای رقابت ارائه دادند، دیگر محصولات خود را نیز در معرض دید عموم گذاشتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.