احتمال لغو یا تاخیر پرواز‌های فرودگاه‌های خوزستان

اداره کل فرودگاه‌های خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد طی ۲ روز آینده بدلیل شرایط جوی، احتمال لغو یا تاخیر پرواز‌های فرودگاه‌های استان وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اداره کل فرودگاه‌های خوزستان اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی پیش رو مبنی بر بارش برف و باران در بسیاری از نقاط کشور و بروز پدیده مه رقیق صبحگاهی، کاهش دید افقی و یخبندان، احتمال لغو یا تاخیر پرواز‌های فرودگاه‌های استان وجود دارد.

در این اطلاعیه از عموم مسافران خواسته شده در ۲ روز آینده به علت شرایط خاص آب و هوایی حاکم بر کشور، قبل از عزیمت به فرودگاه‌های اهواز، ماهشهر و آبادان با اطلاعات پرواز فرودگاه‌ها به شماره ۱۹۹ تماس گرفته تا از لغو یا تاخیر پرواز‌ها مطلع شوند.

اطلاعات پرواز فرودگاه‌ها به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به مسافران و عموم مردم استان است.

هواشناسی خوزستان نیز اعلام کرد: از اواخر وقت روز جمعه با ورود سامانه بارشی به استان، شاهد کاهش محسوس دما در روز‌های شنبه و یکشنبه و بارش برف و باران خواهیم بود.

در ماه‌های اخیر بسیاری از پرواز‌های فرودگاه‌های اهواز، آبادان، ماهشهر به علت شرایط نامساعد جوی و کاهش دید افقی، لغو یا با تاخیر انجام شده که این اختلال در پرواز‌ها، معطلی، سرگردانی و بلاتکلیفی مسافران شد و ناخرسندی آنان را به دنبال داشت.

در این ۳ فرودگاه روزانه بیش از ۸۰ پرواز به صورت نشست و برخاست انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار