همایش مادرانه تلخاب

همایش مادرانه به مناسبت ایام فاطمیه در تلخاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ به مناسبت ایام فاطمیه همایش مادرانه با حضور مسئولان و بانوان شهر تلخاب برگزار و از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

همایش مادرانه تلخاب

حجت الاسلام محمود قربانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فراهان در این همایش گفت: ارزش‌هایی که از دامان و خانه فاطمه (س) منتشر شده، بیانگر این مطلب است که حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای زنان جامعه ماست و بانوایی که بانوی اول جهان خلقت الگوی اوست باید الگوی زنان جهان باشند.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) اولین حامی و مدافع حریم ولایت است افزود: پیروی از سیره زندگی حضرت زهرا (س) راهنما و چاره گشای حل معضلات امروز جامعه است.

او با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) حقیقت یک انسان کامل و اسوه تقوا بود، اضافه کرد: باید در عرصه زمان حال ساده زیستی دفاع از ولایت را سرلوحه خود قرار دهیم و همواره حامی ولایت بوده و محور ولایت را در مسیر خود گم نکنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فراهان با بیان اینکه شاخصه وجودی حضرت زهرا (س) در جنبه اخلاقی، تربیتی، سیاسی و اجتماعی نهفته است، افزود: شهدا هم با مدد از حضرت زهرا در عملیات‌ها با سربند‌های یا زهرا به دشمن حمله می‌کردند و علاقه وافری به سرور زنان جهان داشتند.

تجلیل از سه خانواده معظم شهدای والامقام شهر تلخاب و عزاداری ایام فاطمیه از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.