فرماندار رشت خبر داد؛

مشارکت ۱۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس رشت

میرشمس مومنی زاده گفت: ۱۰ هزار نفر با حضور در ۵۴۰ شعبه در فرایند برگزاری انتخابات مجلس یازدهم مشارکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، میرشمس مومنی زاده، فرماندار رشت با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس یازدهم با توجه به شرایط حساس کشور و توطئه‌های شوم دشمنان، گفت: انتخابات نماد مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی و نماد مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی است.

او، با بیان اینکه ۴۰ سال از انقلاب گذشته و در این مدت هرگز و در هیچ شرایطی انتخابات تعطیل نشده است، افزود: انتخاب صحیح نقش به‌سزایی در تعیین سرنوشت کشور و مردم خواهد داشت.

فرماندار رشت، با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته از سوی ستاد انتخابات شهرستان در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و بی دغدغه، گفت: ۵۴۰ شعبه در شهرستان رشت برای اخذ آرا مردم تعیین شده است.

مومنی زاده، با بیان اینکه ۷ کمیته در قالب ستاد انتخابات شهرستان رشت، برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات را عهده دار است، افزود: ۱۰هزار نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان رشت، فعال هستند.

او، با تاکید بر لزوم قانونمداری و پرهیز کاندیدا‌ها از تخریب و توهین به یکدیگر، خطاب به آنان توصیه کرد: رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه امور خویش قرار داده و با پرهیز از هر گونه حاشیه، برنامه‌هایشان را به مردم ارائه دهند.

فرماندار رشت، با بیان اینکه انتخابات عرصه بسیار مهم و به‌نوعی تعیین سرنوشت مردم است، تصریح کرد: فرد و فرد مردم تاثیر به سزایی در انتخابات داشته و از همه می‌خواهم در انتخابات مشارکت داشته و فرد توانمند و انقلابی را با آگاهی انتخاب کنند. 

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.