تردد در محورهاي مواصلاتي آذربايجان شرقي عادي و روان است

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: هم اکنون تردد وسایط نقلیه در محور‌های مواصلاتی این استان عادی و روان است اما برف و کولاک در تعدادی از مسیر‌ها همچنان تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: هم اکنون تردد وسایط نقلیه در محور‌های مواصلاتی این استان عادی و روان است، اما برف و کولاک در تعدادی از مسیر‌ها همچنان تداوم دارد.

علیزاده افزود: بر اساس گزارش راهدار‌ها و نیز تصاویر دوربین‌های مداربسته، در حال حاضر وضعیت هوا در بیشتر جاده‌ها ابری بوده و هیچ مشکلی در عبور و مرور خودرو‌ها در جاده‌های اصلی استان وجود ندارد.

او گفت: هم اکنون محور‌های مراغه  هشترود، سراب  اردبیل به ویژه در گردنه صایین، محور چارایماق و محور تبریز زنجان در محدوده آتاجان شاهد برف و کولاک شدید هستیم که تردد در این محور‌ها را با مشکلات جزئی مواجه کرده است.

علیزاده با بیان اینکه جاده‌های محور‌های یاد شده لغزنده است، از رانندگان وسایط نقلیه درخواست کرد تا هنگام تردد در این محور‌ها خودرو‌های خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و از پر بودن باک بنزین اطمینان حاصل کنند.

او حرکت با سرعت مطمئن و رعایت فاصله با خودروی جلویی را ضامن مسافرت بدون خطر در جاده‌های آذربایجان شرقی برشمرد و افزود: توجه به هشدار‌های راهداری و هواشناسی برای سفر در جاده‌های مواصلاتی استان لازم و ضروری است.

علیزاده افزود: توصیه می‌شود رانندگان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند و وسایط زمستانی خودرو از جمله زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند و احتیاط را محور اصلی در تردد‌های خود قرار دهند.

او با بیان اینکه در برخی موارد رانندگان با لاستیک‌های نامناسب اقدام به مسافرت می‌کنند که باعث ایجاد مشکل می‌شود، گفت: بیشتر خودرو‌هایی که گرفتار برف و کولاک می‌شوند، لاستیک خودروی مناسب ندارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار