شکست تیم واترپلو پیشگامان یزد مقابل پرسپولیس تهران

سرمربی تیم واترپلو پیشگامان یزد گفت: نخستین حضور تیم پیشگامان در لیگ برتر واترپلو کشور باشکست مقابل تیم پرسپولیس تهران در مرحله حذفی پایان یافت.

ابوالفضل باغستانی سرمربی تیم واترپلو پیشگامان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: واترپلوییست‌های جوان یزدی در بازی پایانی دور حذفی لیگ برتر واترپلو کشور با پذیرش شکست مقابل تیم پرسپولیس تهران به کار خو پایان دادند.

او افزود: هدف اصلی از حضور این تیم در لیگ برتر امسال کسب تجربه بود که امیدواریم با تداوم تلاش واترپلوییست‌ها یزدی آینده خوبی در انتظار این رشته ورزشی در استان باشد.

باغستانی شاکله اصلی تیم لیگ برتری واترپلو پیشگامان را جوانان زیر ۱۷ سال عنوان کرد و افزود: تیم زیر ۱۷ سال پیشگامان در چند سال گذشته همواره در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب سکو شده و این نشان از مسیر درست آموزش رشته واترپلو در استان یزد است.

تیم واترپلو پیشگامان که امسال برای نخستین بار در لیگ برتر واترپلو کشور شرکت می‌کند از کادر و بازیکنان کاملا بومی تشکیل شده است.

این تیم بیش از هفت سال به صورت منظم و حرفه‌ای به تمرین پرداخته و قهرمانی‌های متعددی در رده‌های سنی گوناگون در کشور کسب کرده است.

تعداد زیادی از این بازیکنان تیم واترپلو پیشگامان تاکنون به اردو‌های تیم ملی دعوت شده اند و سه واترپلوییست یزدی از این جمع نیز با تیم‌های ملی در مسابقات بین المللی حضور یافته اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار