مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام خبر داد؛

اختصاص اعتبار ۳۲۹ میلیارد ریالی برای توسعه استان ایلام

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام از اختصاص بیش از ۳۲۹ میلیارد ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به توسعه استان ایلام خبر داد.

اختصاص بیش از ۳۲۹ میلیارد ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به توسعه استان ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛عزیزاله عباس پور مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام از پرداخت بیش از ۳۲۹ میلیارد ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها، دهیاری ها، امور عشایری و سایر ارگان‌های مربوطه استان در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

عزیزاله عباس پور افزود : از این مبلغ، ۲۱۸ میلیارد ریال به شهرداری ها، ۷۹ میلیارد ریال دهیاری ها، ۲۶ میلیارد ریال روستا‌های فاقد دهیاری و مابقی آن به آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان پرداخت شده است.

او یادآوری کرد: درآمد‌های مالیاتی استان پس از وصول، به خزانه کشور واریز و مطابق با قانون برنامه بودجه، صرف امور جاری و عمرانی کشور مثل ساخت سد، جاده، پارک و ... می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام همچنین درباره مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت: سازمان مالیاتی کشور بر اساس ماده ۶ برنامه ششم توسعه کشور، عوارض موضوع ماده (۳۸) قانون مالیات بر ارزش افزوده را به نسبت ۷۰ درصد شهر‌ها و ۳۰ درصد روستا‌ها و طبق شاخص جمعیت به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌کند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.