حوزه فناوری اطلاعات و علوم جدید عرصه رقابت دولت‌ها است

استاندار آذربایجان شرقی گفت:امروزه رقابت در تمامی علوم در حوزه اطلاعات اتفاق می‌افتد و حوزه فناوری اطلاعات و علوم جدید عرصه رقابت دولت‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در آئین اختتامیه دومین رویداد تولیدات تخصصی فضای مجازی در دانشکده معماری دانشگاه هنر اسلامی تبریز با بیان این‌که اکنون فناوری اطلاعات به کمک علم آمده است، افزود: امروزه رقابت در تمامی علوم، در حوزه اطلاعات اتفاق می‌افتد و حوزه فناوری اطلاعات و علوم جدید عرصه رقابت دولت‌ها است.

 پورمحمدی گفت: امروزه تنها یک علم نمی‌تواند موثر واقع شود و علوم به سمت ادغام شدن پیش می‌روند.

او گفت: اگر در دنیای امروز نتوانیم از ایده‌های موجود در حوزه فناوری به خوبی استفاده کنیم و آن‌ها را به محصول و ثروت تبدیل کنیم، در عمل هیچ کاری نتوانسته‌ایم انجام دهیم.

او با اشاره به این‌که حوزه فناوری و علوم جدید، عرصه رقابت در دنیای امروز است، گفت: کارشناسان، هزاره سوم را عصر فراپیچیدگی نامیده‌اند و در این عصر، علوم به سمت ادغام شدن پیش می‌روند.

 در پایان این مراسم از برگزیدگان دومین رویداد ۴۸ ساعته تولیدات تخصصی فضای مجازی در سه رشته پویانمایی، نرم‌افزار‌های کاربردی و بازی‌های موبایلی تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار