شروع تبلیغات زود هنگام زیر پوستی در مناطق مختلف استان چهارمحال و بختیاری

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: نباید اجازه دهیم فضای مجازی مأمنی برای به حاشیه کشاندن خواسته‌های به حق مردم باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیدمحمد موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: نباید اجازه دهیم فضای مجازی مأمنی برای به حاشیه کشاندن خواسته‌های به حق مردم باشد.

او در چهارمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جریم انتخاباتی استان تأکید کرد: با هر نوع فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی که منجر به تشویش اذهان عمومی و ایجاد تفرقه در جامعه باشد مقابله خواهد شد.

موسوی اضافه کرد: خط مشی اساسی در انتخابات پیش رو ایجاد فضایی سالم و پرشور برای مشارکت حداکثری شهروندان است و مسئولان و متولیان امر موظفند با بی طرفی و رعایت امانتداری برای حفظ امنیت انتخابات تلاش کنند.

او ادامه داد: تبلیغات زودهنگام نامزد‌های انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی خلاف قانون است و با متخلفان در این زمینه طبق قانون برخورد خواهد شد.

داغ شدن بحث انتخابات در شهر‌ها و روستا‌ها

بحث انتخابات روزبه روز در محافل مختلف شهری و روستایی در حال داغ شدن است.

برخی از گفتگو‌های این روز‌های مردم در سطح شهر و روستا‌های استان در خصوص انتخابات است که در این گفتگو‌ها بیشتر کم کاری‌ها، نقاط ضعف و قوت نمایندگان بیان می‌شود و برخی مطالب در زمینه ورود چهره‌های جدید برای حضور در انتخابات امسال است.

انتخابات ۹۸ و من رأی می‌دهم

امام جماعات مسجد النبی شهر بروجن در خانه عالم این مسجد نشست پرسش و پاسخی با عنوان «انتخابات ۹۸ و من رأی می‌دهم» برگزار کرده است.

در این نشست انتخاباتی دو نامزد مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان بروجن به سؤالات جوانان پاسخ دادند.

روشنگری، انتخاب اصلح و افزایش فرهنگ مطالبه گری از اهداف برگزاری این نشست‌ها بیان شده است.

هواداری عضو شورای اسلامی بروجن از نامزد رد صلاحیت شده

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بروجن، به همراه برخی از هوادارن یکی از نامزد‌های رد صلاحیت شده، عکسی از این نامزد را در استوری خود گذاشته و نوشته: «مژده‌ای دل که مسیحا نفسی می‌آید»

شروع تبلیغات زود هنگام زیر پوستی در مناطق مختلف استان

نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با همراهی برخی چهره‌ها و افراد فعال انتخاباتی به هر طریق و شیوه‌ای درصدد معرفی خود به مردم حوزه انتخابیه هستند.

شرکت در نشست‌های شبانه و مجالس شادی و عزا جزو برنامه‌های مداوم این نامزد‌ها است.

در این بین، حتی برخی داوطلبانی که رد صلاحیت و یا صلاحیت شان احراز نشده است هم در حال فعالیت انتخاباتی هستند.

تمامی نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه چهارمحال و بختیاری این روز‌ها با تبلیغات زود هنگام انتخاباتی و بهره گیری گسترده از فضای مجازی در صدد معرفی خود هستند.

این نامزد‌ها به صورت روزانه مطالبی را در خصوص توسعه استان، وظایف نماینده و نقش آن در مسیر توسعه با نام خود در فضای مجازی بارگذاری می‌کنند.

همچنین ارسال پیامک یکی از روش‌های معمول برای تبلیغ در این استان است که به مناسبت‌های مختلف به ویژه میلاد و شهادت ائمه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.