جاده‌های کردستان باید استاندارد و مطابق با ترافیک باشد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: جاده ها‌ی استان کردستان باید در حد استاندارد و مطابق با میزان ترافیک استان باشد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت‌الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان اظهار داشت: بهترین مردم کسانی هستند که نفعشان برای مردم بیشتر است و بهترین مردم در میدان مسابقه آن‌هایی هستند که در معیار‌های صحیح عقلانی و الهی باشند.

آیت‌الله حسینی شاهرودی حمل و نقل را از بزرگترین شاخصه‌های نعمت برای هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، بر شمرد و گفت:عبادت فقط نماز و روزه نیست بلکه هر عمل دنیوی و اخروی که از نظر کارشناسی صحیح و براساس وظیفه شناخته شد و قصد قربت الهی در آن لحاظ شود، تمام آن عبادت است.

اوافزود: مساله حمل و نقل زوایایی دارد و بخشی از آن نیروی انسانی است که افرادی مومن، متعهد و آماده با کار هستند و بخشی دیگر نیز به وسیله و امکانات این نیروی مومن بر می‌گردد.

نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: ما امروز در یک شرایط عادی نیستیم بلکه در شرایطی هستیم که دشمن از هر طریقی قصد آسیب رساندن به ما را دارد لذا مسئولان باید مشکلات را برای نیروی انسانی که در حمل و نقل کار می‌کند، برطرف سازند و زمینه موفقیت کارش را فراهم کنند.

آیت‌الله حسینی شاهرودی با بیان این که آنچه مربوط به جاده‌ها است، باید در حد استانداردی مطابق با میزان ترافیک جاده باشد افزود: سیستم حمل و نقل در هر کشوری مایه پیشرفت آن کشور و برای جامعه نقش حیاتی دارد، لذا امید است که مسئولان در هر مقامی که هستند به این مساله بیش از پیش اهمیت دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.