آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر؛

نساجی و نیم فصل سختی که در پیش دارد

نساجی قائمشهر در شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر امروز مهمان پیکان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  تعطیلات نیم فصل بالاخره بعد از ۴۰ و چند روز به پایان رسید و نساجی قائمشهر از ساعت ١٥:٣٠ در تهران باید به مصاف پیکان برود.  

فصل نقل و انتقالات با شبیخون زودتر از موعد تیم‌های دیگر به نساجی شروع شد و مدیران قرمز‌ها تا به خودشان بیایند، ٣ بازیکن اصلی خود را از دست دادند.

حسن جعفری، میلاد سرلک و رضا علیاری بازیکنانی بودند که قبل از نیم فصل فسخ قرارداد کردند و به تیم‌های دیگر پیوستند و در ادامه هم امید سینگ و محمد قاضی از تیم جدا شدند.

نساجی در همین مدت کوتاه تغییر مالکیتی نیز به خود دید و رضا حدادیان به طور رسمی تنها مالک تیم محبوب قائمشهر شد تا فرهاد صنیعی فر که دیگر تمایلی به ماندن هم نداشت، برای همیشه برود.

مدیران نساجی برای جبران جای خالی بازیکنان جدا شده، دست به کار شدند و با ٨ بازیکن قرارداد بستند.

روح الله باقری، حسین ماهینی، حامد بحیرایی، سعید کریمی و حسین کیانی مقدم جزو نفرات اصلی بودند که جذب شدند و در ادامه هم مهدی رحیمی، سید ناصر رضایی و امیررضا میرزایی مقدم هم به تیم پیوستند.

نساجی بازی رفت مقابل پیکان را توانست با نتیجه پرگل چهار بر سه به پیروزی برسد و یکی از پرگل‌ترین دیدار‌های لیگ برتر را رقم بزند و امروز باید دید در زمین حریف و مقابل شاگردان باانگیزه حسین فرکی چه خواهند کرد.

قرمز‌ها در هفت دیداری که در نیم فصل اول مهمان بوده، نتوانست به پیروزی دست یابد و با سه تساوی و چهار باخت جزو تیم‌های نسبتا ضعیف بوده است.

شاگردان مهاجری در ١٦ بازی که تا به حال انجام دادند، توانستند ١٦ امتیاز جمع کنند و با میانگین یک امتیاز در رده دهم بایستند.

نگاهی به نتایج نساجی در نیم فصل اول نشان می‌دهد تیم رضا مهاجری فراز و نشیب فراوانی داشته، از شروع فوق العاده در ابتدای فصل و کسب دو پیروزی و یک تساوی در چهار بازی ابتدایی تا ٤٥٠ دقیقه بحرانی و گل نزدن در میانه راه خود گویای اوضاع پیچیده تنها تیم مازندران بود.

رضا مهاجری بار‌ها در نیم فصل اول از برخی کمبود‌ها گلایه کرده و حالا باید دید با این عملکرد در فصل نقل و انتقالات در ۱۴ بازی سخت باقیمانده چه خواهد کرد، نیم فصل دومی که خود او بهتر می‌داند تیم‌ها به سختی به حریف امتیاز خواهند داد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار