جشنواره‌ فجر، با سودای مقاومت

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت:با توجه به مصادف شدن جشنواره امسال با شهادت حاج قاسم سلیمانی، چند بخش ویژه مانند جایزه مقاومت و تجلیل از خانواده شهید زرین در خلال جشنواره انجام می‌شود.

رضادهقانی مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:جشنواره فجرامسال با سمت و سوی مقاومت و و بخش های ویژه ای مانند تجلیل از هنرمندان فیلمساز ارزشی برگزار می‌شود.

او گفت:با توجه به اینکه جشنواره امسال مصادف با شهادت حاج قاسم سلیمانی است چند بخش ویژه مانندبخش جایزه مقاومت، تجلیل از خانواده شهید زرین و برگزاری کارگاه‌های تخصصی سینما در خلال جشنواره انجام می‌گیرد.

دهقانی افزود: اکران ۲۲ فیلم سودای سیمرغ در پردیس سینمایی ساحل و سیتی سنتر است همچنین صبح‌ها اکران فیلم‌های کودک و نوجوان را به همراه ۵ فیلم منتخب جشنواره کودک، ویژه مدارس خواهیم داشت.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان بیان کرد:اختصاص یک سالن برای اکران فیلم‌های بلند داستانی فیلمسازان اصفهان و همچنین سالن ویژه اصحاب رسانه و هنرمندان از دیگر اقدامات این دوره از جشنواره می‌باشد.

رضا دهقانی ادامه داد: روز سیزدهم بهمن ماه تجدید میثاق هنرمندان با آرمان‌های امام راحل و شهدا، ساعت ۱۰:۳۰ صبح در گلستان شهدا انجام خواهد گرفت.

او در پایان گفت: افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، چهاردهم بهمن ماه ساعت ۱۸ در مجموعه سینمایی سیتی سنتر خواهد بود و از ۱۵ تا ۲۱ هم اکران فیلم‌ها را خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.