رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

۴۳ طرح تولیدی و زبر بنایی کشاورزی در اردبیل به بهره برداری می‌رسد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۴۳ طرح تولیدی و زبر بنایی به مناسبت دهه فجر در استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خلیل نیکشاد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: به مناسبت چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۴۳ طرح بخش کشاورزی با اشتغالزیایی تعداد ۲۶۶ نفر به صورت مستقیم و ۵۳۲ نفر به صورت غیر مستقیم به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: پروژه‌های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر شامل ۱۰ پروژه در زیر بخش آب و خاک ۲ طرح در زیر بخش باغبانی و ۱۵ طرح مربوط به تولیدات دامی و ۴ طرح مربوط به تولیدات زراعی و ۹ طرح مربط به صنایع تبدیلی و تکمیلی و کسب کار‌های نوین و تعداد ۳ طرح مربوط به شیلات و آبزیان می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: میزان اعتبارات هزینه شده بخش خصوصی برای تعداد ۴۳ طرح جمعا به مبلغ ۵۰۱ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال و بخش دولتی یک میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال و اعتبارات بانکی ۹۶ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال می‌باشد.

نیکشاد افزود: از جمله طرح‌های شاخص و مهمی که در این ایام به بهره برداری خواهد رسید می‌توان به طرح‌های انبار داری و نگهداری موادغذایی در دمای صفر درجه در اردبیل، تولید انواع پنیر، تولید انواع محصولات گلخانه‌ای، پرورش گاو شیری، کشتارگاه گوزل سیمرغ و پرواربندی بره و طرح‌های متعدد آبیاری تحت فشار و پرورش ماهیان سردآبی و. اشاره کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.