آموزش و پرورش در اولویت قرار گیرد

امام جمعه شهرستان هریس گفت:محور توسعه جامعه افرادی هستند که به فکر  توسعه و پیشرفت هستند و اگر به دنبال پیشرفت باشیم باید آموزش و پرورش را اولویت اول کشور قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، خاکپور فرماندار شهرستان هریس درجلسه شورای آموزش و پرورش گفت : نباید به آموزش و پرورش با دیده مرکزی برای ایجاد شغل در جامعه نگاه کنیم و ضروری است در جذب و به کارگیری افراد به عنوان معلم شاخص هایی چون رشته تحصیلی، استعداد و... در نظر گرفته شود چرا که سرنوشت سی ساله جامعه را این افراد رقم خواهند زد.

خاکپور با بیان اینکه بدترین نوع جذب درآموزش وپرورش جذب آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی است ازنحوه جذب معلمین از طریق نهضت سوادآموزی به بدنه نظام آموزشی انتقادکرد. 

فرماندارهریس همچنین درخصوص ایجاد مدارس جدید در شهرهای هریس و کلوانق به جهت افزایش تعداد دانش آموزان این شهرها در مقطع ابتدایی برای طرح و تصویب آن در کمیته برنامه ریزی شهرستان قول مساعد داد.

خاکپور ضمن تشکر از عوامل برگزاری طرح ترسیم نقشه خطرمنزل توسط دانش آموزان بر لزوم آموزش همگانی برای مقابله با بحران و تلاش جدی و اساسی مسئولان مربوطه و همکاری بین بخشی ادارات تاکید کرد.

حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان هریس در این جلسه گفت:  محور توسعه جامعه، افرادی هستند که به فکر  توسعه و پیشرفت هستند و اگر به دنبال پیشرفت باشیم باید آموزش و پرورش را اولویت اول کشور قرار دهیم.

حجت الاسلام احمدی افزود: چنانچه در جامعه به آموزش و پرورش بها داده شود بسیاری از آسیب های اجتماعی که گریبان گیر جامعه است کاهش می یابد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.