هلاکت ۲ سارق شرور در ایرانشهر

در عملیات مقتدرانه کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر ۲ سارق شرور در یک درگیری مسلحانه به هلاکت رسیدند.

سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه، در محور‌های مواصلاتی سطح شهرستان ایرانشهر، توسط اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با توجه به شباهت شیوه و شگرد وقوع این سرقت ها، کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز و با جمع آوری سرنخ‌های موجود و انجام یکسری اقدامات تخصصی اعضای این باند حرفه‌ای سرقت را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد سرکرده این باند، یکی از اشرار مسلح و سابقه دار شهرستان می‌باشد که علاوه بر داشتن سابقه مشارکت در یک فقره قتل عمد مسلحانه، سوابق متعددی در شرارت‌های سریالی، خرید و فروش سلاح گرم، ایجاد نزاع و درگیری‌های مسلحانه، تیراندازی به سمت مأموران انتظامی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در سطح شهرستان ایرانشهر و دیگر شهرستان‌های استان داشته است.

سرهنگ سعادتی بیان داشت: با توجه به نامشخص بودن مخفیگاه اعضای این باند، تلاش پلیس برای دستگیری آن‌ها ادامه یافت تا اینکه روز گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی به اطلاعاتی در خصوص حضور اعضای این باند در یکی از محور‌های مواصلاتی فرعی منتهی به شهر ایرانشهر دست یافتند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به محل اعزام و سارقان را که با صورت‌های پوشیده با ۲ دستگاه موتورسیکلت در یکی از محور‌های فرعی شهرستان در حال تردد بودند، مشاهده و با علائم هشدار دهنده به آنان دستور ایست دادند.

او در ادامه افزود: اشرار مسلح که خود را در چنگال قانون گرفتار می‌دیدند بدون توجه به ایست پلیس شروع به تیر اندازی کردند که در این درگیری سرکرده این باند به همراه یک شرور دیگر در دم به هلاکت رسیدند و دیگر عضو این باند شرارت مجروح و تحت الحفظ به مراکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ سعادتی تصریح کرد: در این عملیات علاوه بر توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب و ۹ فشنگ جنگی نیز از سارقان کشف شد.

او با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان بویژه سارقان مسلح و زورگیر گفت: مأموران نیروی انتظامی با تمام توان در راستای تأمین نظم و امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهند داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار