اختصاص گندم با کیفیت به کارخانجات تولید آرد در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: گندم با کیفیت به کارخانجات تولید آرد برای افزایش کیفیت نان در استان اردبیل اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل جلسه بررسی مسایل و مشکلات کارخانجات تولید آرد استان اردبیل در خصوص افزایش کیفیت نان گفت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و همشهریان عزیز گندم با کیفیت که موجب افزایش کیفیت آرد تولیدی و در نهایت نان با کیفیت می‌باشد به کارخانجات اخصاص خواهد یافت.

او در خصوص کنترل دقیق‌تر آرد‌های تحویلی بیان داشت: با حمل متمرکز آرد‌های حمل شده به شهرستان‌های تابعه گندم‌های تحویلی قابل رصد خواهند بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد و اتخاذ تصمیمات لازم در راستای بحث و بررسی مشکلات آرد و نان و بهبود کیفیت آن، به متصدیان نانوایی‌ها اجازه داده می‌شود راسا نسبت به انتخاب کارخانه آرد و دریافت آرد با کیفیت مناسب که نهایتاً نان با کیفیت را نتیجه خواهد داد اقدام نمایند که این امر موجب رقابت کارخانجات آرد سازی جهت تولید آرد با کیفیت از طریق اصلاح ماشین آلات و کنترل عملکرد کارخانه و در جهت بالا بردن و جلب نظر متصدیان نانوایی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار