وسایل گرمایشی، موادغذایی فاسد نشدنی و کنسروجات مهمترین نیاز مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان مرکزی وسایل گرمایشی، موادغذایی فاسد نشدنی و کنسروجات را مهمترین نیاز مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان دانست.

محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان مرکزی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، وسایل گرمایشی، موادغذایی فاسد نشدنی و کنسروجات را مهمترین نیاز مردم منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان دانست و افزود: پایگاه‌های جمعیت هلال احمر آماده جمع آوری کمک‌های مردمی است.

محمدی با بیان اینکه ۲۴ پایگاه این نهاد کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان را جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال می‌کند افزود: ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی مردم استان در این پایگاه‌ها جمع آوری شده است.

او اضافه کرد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد کلیه بانک‌های دولتی و یا با کد دستوری #۱۱۲* به حساب جمعیت هلا احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان مرکزی همچنین از ارسال ۶ محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبرداد و گفت: این محموله به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان شامل مواد غذایی، وسایل گرمایشی، پتو و ... است که از سوی پایگاه‌های جمعیت هلال احمر جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال شده است.

او بیان کرد: مجموعه کارکنان پتروشیمی شازند هم با اهدای ۲۰۰ میلیون تومانی شامل لوازم بهداشتی گرمایشی به یاری سیل زدگان سیستان و بلوچستان شتافتند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.