پیگیری مشکلات بهداشتی درمانی اهالی شهرک نبئی اراک

مشکلات مشکلات بهداشتی درمانی اهالی شهرک نبئی اراک از مسئولان پیگیری شد.

پیگیری مشکلات بهداشتی درمانی اهالی شهرک نبئی اراکاهالی شهرک نبئی اراک در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ضمن گلایه از مشکلات شهری مورد نیاز منطقه مشکلات این منطقه را مطرح کردند که مشکلات بهداشتی درمانی از جمله داروخانه و خدمات پزشکی از جمله این موارد بود که خبرنگار باشگاه خبرنگاران این موارد را از مسئولان امر پیگیری کرد.

کریمی معاون مرکز بهداشت شهرستان اراک در پاسخ به  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: برای افزایش خدمات مرکز بهداشت در این منطقه باید جمعیت منطقه حد اقل ۷۵۰۰ نفر باشد و در حال حاضر که جمعیت شهرک نبئی کم است اهالی باید برای دریافت خدمات پزشک کارشناس روان و تغذیه از مرکز بهداشت شهدای صفری بهره ببرند.

دکتر علی مرادیان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک هم گفت: ایجاد داروخانه در هر منطقه مستلزم وجود تعداد مطب‌ها و اماکن درمانی مورد نیاز در آن منطقه است تا بهره‌وری مورد نیاز برای فرد موسس و دکتر داروساز فراهم شود.

علی مرادیان افزود: بنا داریم در سال آینده تعداد داروخانه‌های شهر را افزایش دهیم که دراین صورت به فکر ایجاد داروخانه در این منطقه هم خواهیم بود.

شهرک نبئی اراک بیش از ۶ هزار و ۶۸۹ نفر جمعیت دارد و تا سال ۱۳۹۵ جزء شهر سنجان بود، اما از سال ۹۵ شهر سنجان با شهر اراک ادغام و تبدیل به کلانشهر اراک شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.