برف روبی ۲۲۵ کیلومتر از جاده‌های مازندران به پایتخت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۲۲۵ کیلومتر از جاده‌های کوهستانی و شریانی مازندران ۲۴ ساعت گذشته برف روبی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به ورود توده هوای سرد و بارش برف ۲۲۵ کیلومتراز محور‌های کوهستانی استان در ۲۴ ساعت گذشته از سوی راهداران با  ۸۵۰ تن نمک، برف روبی شد.

او افزود: ۶۸ کیلومتر از محور سوادکوه از شیرگاه تا گدوک،   ۳۰ کیلومتر از محور کندوان از تونل کندوان تا دوزبن، ۶۰ کیلومتر از محور هراز حد فاصل امامزاده هاشم تا گزنک و ۶۰ کیلومتر از محور ارتباطی ساری _ کیاسر حدفاصل اسکارد تا سه راهی فولاد محله برفروبی و نمک پاشی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در شب گذشته و به طور مستمر و بی وقفه ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محور‌های مواصلاتی استان انجام وظیفه کردند.

نجفی افزود: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و کاهش دما در ساعات گذشته، اکیپ‌های راهداری در محور‌های کوهستانی مستقر و مشغول به انجام عملیات راهداری زمستانی هستند.

او طول محور‌های برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

مسافران و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محور‌های استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار