دیدار امام جمعه قزوین با خانواده شهید کریمائی

امام جمعه قزوین با حضور در منزل شهید علیرضا کریمائی با خانواده آن شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار خانواده شهید علیرضا کریمائی اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که مورد عنایت و توجه ویژه خدا قرار دارند و جانشان را برای امنیت و آرامش مردم فدا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه شهدا پس از شهادت نیز برکاتشان شامل حال مردم می‌شود، افزود: شهدا با خدا معامله کرده‌اند و هیچ کسی در معامله با خدا متضرر نمی‌شود.

او اضافه کرد: شهید سلیمانی و شهید ابومهدی عراق و کشور‌های منطقه را از لوس گروه‌های تروریستی نجات دادند و پس از شهادت نیز بین ملت عراق وحدت و یکپارچگی بیشتری ایجاد شد و این برکت خون شهید را نشان می‌دهد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: روز گذشته بزرگ‌ترین اجتماع میلیونی مردم عراق در اعتراض به سیاست‌های جنگ طلبانه آمریکا صورت گرفت و باعث ترس و وحشت آمریکا و اسرائیل و تقویت وحدت عراق شد.

نماینده، ولی فقیه در استان بیان کرد: در ونزوئلا برای بزرگداشت سردار سلیمانی از ۵۰ کشور گردهم آمده بودند و به ایشان ابراز علاقه می‌کردند و این‌ها پاداش‌های معنوی، عزت و آبرویی است که خداوند به آن شهید والامقام عنایت کرد.

او خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به آینده امیدوار است و ما نیز باید به آینده امیدوار باشیم و هر روز تلاش کنیم تا خودمان را تقویت کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار