سرهنگ اسکندری خبر داد؛

۲ سارق موتورسیکلت‌های جنوب تهران دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۷۴ قیام دشت از دستگیری ۲ دزد حرفه‌ای موتور سیکلت در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی اسکندری رئیس کلانتری ۱۷۴ قیام دشت گفت: هفته گذشته خبری مبنی بر سرقت یک موتورسیکلت از شهرک صنعتی خاوران به این کلانتری مخابره شد و تیمی از ماموران تجسس برای دستگیری عامل این سرقت وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل سرقت به بررسی دوربین‌های مداربسته در شهرک صنعتی خاوران پرداختند و خیلی زود تصویر یکی از سارقان سابقه دار که ۲ ماه قبل از زندان آزاد شده بود را به دست آوردند.

رئیس کلانتری ۱۷۴ قیام دشت ادامه داد: همین سرنخ کافی بود تا ماموران با اطلاعات به دست آمده مخفیگاه سارق جوان در منطقه قیام دشت ردیابی شود و ماموران در صبح روز سه شنبه یکم بهمن ماه در یک عملیات پلیسی این سارق جوان را که وحید نام دارد دستگیر کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد: متهم پس از دستگیری اعتراف کرد که یکی از دوستانش به نام رضا نیز دست به سرقت موتور سیکلت زده و موتور‌ها را در یک مغازه در جلوی ساختمان محل زندگی شان اوراق می‌کند که ماموران با حضور در مخفیگاه متهم موفق به دستگیری رضا شدند.

سرهنگ اسکندری در پایان گفت: متهمان پس از دستگیری برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرائم احتمالی شان در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار