بسته اخبار حوادث امروز ۵ بهمن ماه ۹۸؛

باند ۵ نفره سرقت در رامسر متلاشی شد/ اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی جویبار

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۵ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث شنبه ۵ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سرقت اماکن خصوصی در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، در شهرستان رامسر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۵ نفره سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد ند.

او از دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه در این ارتباط نیز خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۷ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۳ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۷ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۵۱ موتور سیکلت و ۱۹ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری ۲۶ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی نیز خبر داد و گفت: در ادامه اجرای این طرح با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده ۱۹۰ مقادیر قابل قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار