خوزستان بیشترین مقاله به کنگره ملی علوم زراعت ارسال کرد

قائم مقام دبیرکنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات از ارسال ۸۸ مقاله علمی از خوزستان به کنگره ملی علوم زراعت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا اطمینان قائم مقام دبیرکنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات با بیان اینکه  شانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات امسال با میزبانی خوزستان آغاز به کار کرد گفت: خوزستان با ارسال ۸۸ مقاله علمی، بیشترین تعداد ارسال مقاله به این کنگره ملی را داشته است.

او افزود پس از خوزستان استان‌های تهران، مازندران و اصفهان بیشترین تعداد ارسال مقاله را داشتند همچنین ۶۴۲ مقاله پوستری به این کنگره ارسال شد که ازاین تعداد ۵۶۳ مقاله پذیرش و ۶۱ مقاله رد شدند.

اطمینان بیان داشت: در این کنگره ۱۵ سخنرانی، سه عنوان کارگاه و یک عنوان هم اندیشی برگزار خواهد شد و هر ۲ سال یک بار در کرج و یا تهران برگزار می‌شد که انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات تصمیم گرفت که از این پس این کنگره در استان‌های مختلف برگزار شود.

قائم مقام دبیرکنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات تصریح کرد: ارائه مقالات در حوزه‌های مختلف کشاوری می‌تواند در بسیاری از مشکلات و مسایل در این حوزه راهگشا باشد همچنین برگزاری چنین کنگره‌هایی در ایجاد انگیزه در دانشجویان و ایجاد ارتباط بیشتر دانشجویان با اساتید و تبادل اطلاعات بین اساتید حوزه کشاورزی بسیار موثر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.