رئیس آموزش و پرورش استثنایی مطرح کرد؛

استاندارسازی فضای آموزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به همت شرکت‌های دانش‌بنیان

حسینی گفت: شرکت های دانش بنیان می‌توانند بستر مناسبی برای فضای آموزشی و توانبخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه فراهم کنند.

دانش آموزان با نیازهای ویژهبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در دیدار با مسعود توفیقی رئیس مرکز نوآوری و رئیس آموزش و پرورش کیش اظهار کرد: با توجه به توان جوانان و متخصصان ایرانی در فضای نوآوری به ویژه از طریق شرکت‌های دانش بنیان و فناوری باید برای مناسب سازی فضا و تجهیزات استاندارد از طریق راهبری این مرکز و شرکت‌های دانش بنیان و فناوری فعالیت کرد.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه یکی از ظرفیت‌ها و نعمت‌های الهی را دارا نیستند، باید کاری کنیم تا با استفاده از تکنولوژی امروز و به کارگیری توان جوانان نوآور وسایل و تجیهزاتی را بسازیم تا این وسایل و تکنولوژی‌ها به جای آن ظرفیت نداشته بنشیند و توان آن‌ها را در راستای توسعه خود و جامعه امتداد بخشد.

به روز رسانی تجهیزات آموزشی از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان

او افزود: در این راستا مراکز نوآوری کیش که گستره فعالیت آن در سطح ملی است می‌تواند با ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و فناوری تجهیزات موجود را بروزرسانی کند و وسایل و تجیهزاتی که وجود دارد، با نگاهی خلاق و نوآورانه اختراع و به عرضه تجهیزات آموزشی کشور برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه عرضه  کنند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: این مرکز می‌تواند در خصوص استانداردسازی برخی موضوعات آموزشی و تربیتی و پرورشی از طریق شرکت‌های دانش بنیان و فناور، مانند استاندارد سازی آموزشی و ورزشی و توانبخشی دانش آموزان طیف اتیسم که هم اکنون با فقر دانش و تخصص در این زمینه‌ها روبه رو هستیم کمک شایانی به ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت این قشر از جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار